לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
החשוד ברצח המאהבת שוחרר בשל מחסור בראיות

החשוד ברצח המאהבת שוחרר בשל מחסור בראיות

9 5

www.mako.co.il

החשוד ברצח המאהבת שוחרר בשל מחסור בראיות

המשטרה הייתה בטוחה שאיגור שירוקיך רצח לפני חודש את המאהבת שלו, מרינה פיגורוב, וקבר אותה בחולות ראשל”צ. אבל היום, במהלך דיון בבית המשפט, התגלה לפתע פרט חדש ומשמעותי בחקירה אותו המשטרה מסרבת לחשוף – והוא שוחרר לביתו

איגור שירוקיך נעצר בתחילת חודש נובמבר בחשד שרצח את המאהבת שלו מרינה פיגורוב והטמין את גופתה בחולות ראשון לציון. לכל אורך הדרך הוא טען לחפותו, אבל רק אתמול, לאחר 34 ימים בהם שהה במעצר, הוא שוחרר במפתיע.

שירוקיך לא האמין שיזכה להסתנוור כל כך מהר מאור השמש, אך אתמול בבית המשפט, כשהטוען המשטרתי ביקש עוד שלושה ימי הארכת מעצר, הגיעה לפתע שיחת טלפון. על ההפתעה אפשר ללמוד מהחלטת השופט: “בהתפתחות דרמטית שאירעה תוך כדי הדיון, קיבל החוקר האחראי שיחת טלפון ולאחר מכן הודיע כי המשטרה מבקשת לשנות עתירה ומסתפקת כעת בשחרור החשוד בתנאים”, דברי השופט. “החוקרים עדיין מאמינים כי הוא הרוצח”

מה ההתפתחות? מדובר בחומר סודי, אך במשטרה חשבו כבר לפני חודש שהם השיגו פריצת דרך בחקירה, לאחר שהאליבי שהציג שירוקיך נשבר. “בני בן ה-17”, הוא סיפר, “היה איתי בבית בזמן הרצח, ראינו סרטים מצוירים”. אך לאחר שבנו נחקר, הודה שירוקיך שהם לא היו יחד.

“ראיתי איך הם לקחו את האליבי שלו, בן 17 ילד טוב שלא ראה מה זה משטרה, לא ראה אזיקים על הידיים, לא ידע על הלחץ שהם עושים. הוא נתן להם 4 גרסאות. אם יש בנאדם יש לו גרסא אחת, לא משחקים גדולים. הוא אמר המילים של המשטרה, לא יותר מזה”, הסביר שירוקיך.

גורם במרחב איילון במשטרה אמר היום כי החוקרים מאמינים בלב שלם ששירוקיך הוא הרוצח וכי החקירה נגדו תימשך כאשר הוא במעצר בית. האם התיק נגדו ייסגר? ימים יגידו. בינתיים הוא מתכוון לנסות להמשיך בחייו ולשקם את משפחתו – שהאמינה בו לאורך כל הדרך.

www.mako.co.il

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content