לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
זוכתה מסירסור לזנות“ כדי ללמוד משפטים”

זוכתה מסירסור לזנות“ כדי ללמוד משפטים”

12 1

זוכתה מסירסור לזנות “כדי ללמוד משפטים”

פקידה בבית-בושת הודתה שאילצה את חברתה לעבוד בזנות, אך לא הורשעה כדי לאפשר לה לשקם את חייה. השופטת: “לא נעמיד מכשול בהמשך דרכה התעסוקתית”

מאת דורית גבאי
צעירה שהודתה בקשירת קשר לסרסרות, לא הורשעה בעבירה, שכן בכוונתה ללמוד משפטים ולשקם את חייה.
שופטת בית-המשפט המחוזי בתל-אביב, ד”ר עדנה קפלן הגלר, התחשבה גם בכך שהנאשמת הביעה חרטה כנה על המעשה. “יש להעמיד את הנאשמת למבחן במשך שנה, ללא הרשעתה, על מנת לא להעמיד מכשול בהמשך דרכה התעסוקתית החברתית” נקבע בגזר הדין.

“ההרשעה עלולה לפגוע פגיעה חמורה בשיקומה, בהזדמנות להתחיל חיים ראויים, ובלימוד מקצוע שעתם הרשעה בפלילים יעמוד לה למכשול בו”. הנאשמת הודתה בעבירה שהעונש המקסימלי בגינה הוא חמש שנים, אולם משהוחלט לא להרשיעה, היא נידונה לפיקוח של שירות המבחן למשך שנה.

הנאשמת נטליה דיומין, בת 20 מרמת-גן, עבדה לפני שנה כפקידה בבית-בושת בתל-אביב. דיומין הואשמה בכך שתיכננה וסייעה לשני גברים לאלץ את חברתה להמשיך לעבוד בבית-בושת בחיפה, למרות שסירבה. הנאשמת הודתה במסגרת עסקת טיעון, כי תכננה יחד עם שני האחרים לאלץ את חברתה לעסוק בזנות ולחיות על חשבון רווחיה. עם זאת, כתב האישום המתוקן לא מייחס לה מעורבות בביצוע העבירות, אלא בתכנון. כן נמחקו מכתה האישום עבירות חמורות אחרות שיוחסו לה בתחילה – חטיפה לשם עבירת מין, תקיפה בנסיבות מחמירות וסחיטה באיומים.

התובע, עו”ד אסף רוזנברג, ביקש להרשיע את הנאשמת בעבירה, שכן “מדובר מסוג העבירות היותר מכוערות בהיבט המוסרי. הנאשמת מעלה באמון חברתה, וגרמה לכך שחברתה תעסוק בזנות שלא מרצונה”. על אף שהנאשמת הודתה בעבירה, ביקש הסניגור, עו”ד יעקב שקלאר להימנע מהרשעתה, בין היתר בנימוק כי בכוונתה ללמוד משפטים, ורישום פלילי וטרפד את תכניותיה לשקם את חייה.

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content