לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
חשוד ברצח הזמר בראשון לציון הסגיר את עצמו למשטרה

חשוד ברצח הזמר בראשון לציון הסגיר את עצמו למשטרה

1 4

 מאת ” פוסטה”:www.posta.co.il – חשוד ברצח הזמר בראשון לציון הסגיר את עצמו למשטרה

חשוד ברצח הזמר בראשון לציון הסגיר את עצמו למשטרה

יותר מחודש לאחר שהזמר והשחקן רומן סימחייב ז”ל נרצח במסעדה בראשון לציון, תושב נתניה, הנחשב לחשוד המרכזי ברצח הסגיר את עצמו למשטרה. בחקירתו הראשונית הכחיש את המיוחס לו. מהחקירה עולה חשד כי הרקע לרצח הוא סכסוך כספי. סנגורו של החשוד טוען כי מרשו נפל קורבן לניסיון רצח ופעל מתוך הגנה עצמית

לאחר מצוד של למעלה מחודש, חשוד מרכזי במעורבות ברצח הזמר רומן סימחייב ז”לבמסעדה בראשון לציון, הסגיר את עצמו בצהריים (10.2.14) לידי המשטרה.

כזכור, במהלך אירוע שהתקיים במסעדה בראשון לציון ב- 2 בינואר פרץ עימות שבמהלכו נורה סימחייב, זמר ושחקן הטלוויזיה, באורח קשה. הוא פונה לבית חולים ושם מת מפצעיו. אחיו, שהוזעק למקום עם פרוץ העימות, נפצע בינוני. מפקד מרחב שפלה תת-ניצב יהודה בן עטר הטיל את החקירה על צוות חקירה מיוחד המרחב עצר שלושה חשודים, אך אלה שוחררו לאחר מספר ימים ומאז המשטרה ניהלה מצוד אחר חשוד מרכזי. זהותו אומנם הייתה ידועה, אך האיש – תושב דימונה, בן 37, המוכר היטב למשטרה מעבירות סחיטה ואלימות –  ירד למחתרת ורק היום הגיע לתחנת המשטרה בליווי סנגורו, עו”ד יעקב שקלאר, על מנת להסגיר את עצמו.

החשוד, נשוי ואב לשניים, נלקח לחקירה ובחקירה ראשונית מסר את גרסתו, ולפיה פעם מתוך הגנה עצמית. מחקירת המשטרה עולה החשד כי בין החשוד לנרצח היה סכסוך כספי והחשד הוא כי סכסוך זה ומשקעים נוספים הם אלה שהובילו בסופו של דבר לרצח. מהמשטרה נמסר כי מחר יובא החשוד להארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. במשטרה מציינים כי ייתכן ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.

 

עו”ד שקלאר, המייצג את החשוד, מסר בתגובה: “מרשי נפל קורבן לניסיון רצח כאשר פותה בעורמה להגיע לפגישה במועדון על ידי הזמר, ואז הותקף באמצעות אקדח על ידי אחיו של הזמר שניסה לירות בו. מרשי בניסיון להציל את חייו נאבק עם התוקף במהלך המאבק וניסיונו של מרשי להוציא תא האקדח נפלטה ירייה אשר פגעה בזמר. מרשי הצליח לאחר מאבק להוציא את האקדח מידי התוקף תוך שהוא נסוג לאחור כשבמקביל התוקף המשיך לנסות לפגוע בו ומרשי ירה בתוקף מתוך הגנה עצמית ובלית ברירה כדי להציל את חייו”.

עדכון (11.2.14)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של אדוארד יצחקבייב החשוד ברצח הזמר רומן סימחייב ז”ל ובניסיון רצח שלאחיו סורן סימחייב בחודש שעבר בראשון לציון.

מאז שהסגיר את עצמו מסר את גרסתו לחוקרי המשטרה, ובה טען להגנה עצמית כשהותקף על ידי הקורבנות. במהלך היממה האחרונה הוא אף ביצע שיחזור של מה שאירע על פי גרסתו.

 

השופט עמית מיכלס קבע בתום הדיון כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד למיוחס לו. “החשוד טוען להגנה עצמית. בשלב זה ניתן לומר שגרסתו זו אינה עולה בקנה אחד ואינה מתיישבת עם המסמכים שהוגשו”. עוד ציין השופט כי “גרסתו זו אינה מתיישבת עם העובדה שנמלט מהמשטרה במשך ארבעים ימים”.

 

בתום הדיון מעצרו של החשוד הוארך עד 22 בפברואר.

 

 מאת ” פוסטה”:www.posta.co.il – חשוד ברצח הזמר בראשון לציון הסגיר את עצמו למשטרה

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content