לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
הבעל רצח את המאהבת – האישה סלחה

הבעל רצח את המאהבת – האישה סלחה

10 4

הבעל רצח את המאהבת – האישה סלחה

זה קרה לפני שלושה חודשים בראשון לציון: איגור שירוקיך רצח את מרינה פירוגוב משום שהיא ביקשה לשים סוף לרומן ביניהם – כך על פי החשד. כעת אשתו של שירוקיך מדברת לראשונה, לא מאמינה שהוא הרוצח – וגם סולחת לו על הבגידה

איגור שירוקיך, נשוי ואב לילדים מיפו, נעצר שלשום בחשד לרצח מרינה פיגורוב – שגופתה נמצאה בחולות ראשל”צ לפני כשלושה חודשים. היום, אשתו של שירוקיך הסכימה לדבר לאחר שתי הבשורות המרות שנחתו עליה: הידיעה שבעלה בגד בה, וגם החשד שהוא רוצח.

“זה מאוד כאב, אבל אני התמודדתי. אני התחתנתי עם האדם הזה, אהבתי אותו ואני אוהבת אותו יש לנו משפחה וילדים והוא בן אדם מאוד טוב”, היא אומרת, “כל אדם יכול לעשות טעות בחיים”. בתחילה החוקרים לא הצליחו למצוא קצת חוט בפרשה, עד אשר בנו של שירוקיך מוסס את האליבי שמסר אביו בחקירה.

“הבן שלי אמר שהם היו יחד בבית באותו הערב וזהו, לא יצאו לשום מקום”, מספרת אשתו של החשוד ברצח, “הם התקשרו אליי ואני דיברתי איתם”, הוסיפה, עד שהחוקרים הצליחו לגבות מבן הודאה שלא היה באותו לילה בבית עם אביו.

אתמול האריך בית המשפט את מעצרו של שירוקיך בשבוע, כאשר עורך דינו בטוח שהחשדות נגדו לא מבוססים. “נדמה לי שיש כאן תעלומה שהמשטרה לא מצליחה לפתור, והם מפילים את זה על החשוד שראה אותה בפעם האחרונה”, אומר עו”ד יעקב שקלאר.

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content