לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים

תמונה של עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים שקלאר עם ניסיון רב בתחום. מדי עת מתרחשות תאונות דרכים בכבישים לאורך כל רחבי הארץ, המקפחות לצערנו חיי אדם ופוגעות ברכוש. במקרים אחרים, נגרם נזק גופני כזה או אחר בקרב קורבנות התאונה, אשר עלול להשאיר חותם להמשך חייהם. אז מה עלי לעשות אם מתרחשת חלילה תאונה?

 

כיצד תובעים את הביטוח, אם בכלל? ככלל, על תאונות דרכים קלות, המתרחשות חדשות לבקרים וכוללות פגיעות ברכבים אך לא בפגיעות גופניות אין חובת דיווח למשטרה. תאונות המסווגות כקשות יותר, כוללות פגיעת רכב בהולך רגיל, בהן קיימת חובת דיווח משטרתית. הדיווח כולל כמובן את התאונות החמורות ביותר, אשר כוללות מפגש בין שני כלי רכב או יותר הכולל מספר נפגעים בגוף.

מה עושים לאחר תאונת דרכים

עם התרחשות תאונת דרכים, יש לברר בראש ובראשונה האם קיים צורך בטיפול רפואי. גם כאשר נראה שהפגיעות הן קלות שטחיות בלבד מומלץ לפנות להליכים רפואיים באופן מיידי. זאת, במטרה להוציא מידי ספק שלא נוצרה פגיעה חמורה נסתרת, ולהעריך את מידת הפציעה. בנוסף, יש להעיד במשטרה על אופן התאונה, וכן לפנות לחברת הביטוח. הואיל והפרוצדורות מול הרשויות אינן פשוטות, וכוללות נהלים רבים ומסובכים, מומלץ לפנות אל עבר עורך דין פלילי תאונות דרכים. עורך דין זה יסייע בהליך המתנהלים מול הביטוח, יודא הימצאות כלל המסמכים הרלוונטיים מהגורמים המוסמכים, וימקסם את סכום הפיצויים האפשרי. כמו כן, עורך דין תאונות דרכים נחוץ למקרים בהם קיימת אפשרות לפתיחת תלונה במשטרה המוגשת נגד אחד המשתתפים בתאונת הדרכים, ולאחריה אף כתב אישום.

עוד שירותים שאנו מספקים :

חיפוש משטרתי כל המידע >>  | תלונה על איומים >> 

כיצד לבחור עורך דין תאונות דרכים?

בדומה לכל הליך קבלת שירות, מומלץ לערוך סקר שוק רחב בחיפוש אחר עורך דין מקצועי, איכותי ומנוסה. הניסיון של עורך הדין חשוב לאין ערוך, הואיל וההתמודדות עם הרשויות אינו פשוט, ואלו מערימות לא אחת קשיים בהגנה על הנאשם ולחלופין בהשגת פיצויים גבוהים. כמו כן, בשל הצפת שוק עורכי הדין, עורכי דין רבים ממתגים עצמם כאנשי מקצוע המתמחים בתחומים בהם הניסיון והידע שלהם דל.

לסיכום

אי לכך ובהתאם לזאת, עולה חשיבות הבחירה בעורך דין דוגמת עורך הדין יעקב שקלאר ושאר עורכי הדין המצויים במשרדו הממוקם בתל אביב. עורך דין תאונות דרכים יעקב שקלאר נבחר בעבר פעמיים לאחד משמונת עורכי הדין הפליליים המשפיעים בארץ, כאשר ניסיונו בייצוג תיקים פליליים כגון תיקי תאונות דרכים הינו רב. משרדו מקפיד על הענקת ליווי אישי ומקצועי לכל לקוח באשר הוא החל מרגע כניסתו למשרד.

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content