לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עורך דין עבירות מין

עורך דין עבירות מין

תמונה של עורך דין הטרדה מינית

עורך דין עבירות מין  זקוק לידע מקצועי רב בנוגע לעבירות מין ואונס מחד, ואינטרקציה אישית גבוהה, תכונת סבלנות והבעת אמפתיה מאידך, בשל רגישות העניין. חשוב לפיכך לאתר עורך דין מקצועי ובעל שם, דוגמת עורך הדין יעקב שקלאר, הנחשב לאחד מעורכי הדין הפליליים הטובים והמנוסים בארץ. לרשות עורך הדין שקלאר עומד משרד עורכי דין בתל אביב, והוא ייצג בעברו עשרות לקוחות.

עבירות מין הינו מושג רחב בדין הפלילי, החולש על מבחר עבירות רחב, ביניהן: הטרדות מיניות, מעשי סדום, משעים מגונים, בעילה בהסכמה, ובעילה שלא בהסכמה המכונה: אונס או אינוס ועוד.

החקיקה הפלילית במדינת ישראל נוקטת במדיניות נוקשה במיוחד כלפי מורשעים בעבירות מין, כאשר רף הענישה משתנה בהתאם לחומרת המעשה, והנסיבות שהתלוו לביצועו.

עורך דין עבירות מין מהם ההליכים?

אשר על כן, כל חשד לקשר כזה או אחר לעבירות מין, מצריך פנייה אל עורך דין עבירות מין (פלילי) מנוסה ומקצועי אשר יעניק סיוע וליווי מקצועי במהלך ההליכים המשפטיים. עבירות המין מסווגות למקרים רבים, כאשר לכל מקרה התייחסות וענישה שונות. לפיכך בין היתר, מומלץ לפנות לעו”ד פלילי מין בעת חשד לקשר לעבירות מין. ככלל, עבירת המין החמורה ביותר מכונה בחקיקה הישראלית כ’עבירת אינוס’. העונש המקסימלי על עבירת אינוס הינו 16 שנה, כאשר בנסיבות מחמירות העונש עלול להחמיר אף ל20 שנה מאחורי סורג ובריח.

עוד שקלאר עורך דין פלילי

עורך דין עבירות מין מה החוק אומר?

החוק מגדיר מספר דרכים הנכללים בגדר ‘עבירת אינוס’, בין היתר:

  • בעילת אישה שלא בהסכמתה
  • בעילת קטינה (גם בהסכמה) שטרם מלאו לה 14 שנה.
  • בעילה אשר נגרמה כתוצאה מניצול לקות שכלית או נפשית של האישה.
  • חוסר הכרת אישה בעת מעשה הבעילה. מעשה סדום

עבירת מין נוספת קשורה לניצול יחסי תלות או מרות. הדבר אמור בנוגע לפסיכולוג או פסיכיאטר אשר מנצלים את תלות המטופל בהם לקיום יחסי מין, גם אם לכאורה בהסכמה; מפקד ופקודה בצבא או במשטרה; כהן דת לאדם שיקבל ממנו הדרכה וייעוץ. לרוב, העונש על עבירות אלו יהיה ארבע שנות מאסר.

עורך דין עבירות מין – עבירת מעשה מגונה

מעשה מגונה נחשב אף הוא לעבירת מין, כאשר מטרת המעשה הינה סיפוק גירוי או ביזוי מיניים. המעשה המגונה יכול להתקיים בצנעה, בפני אדם או מספר אנשים נוספים, או אף בפומבי.

לא אחת ניתן לשמוע על מעשים מיניים אסורים המבוצעים בתוך תאים משפחתיים מצומצמים. המחוקק רואה בחומרה מעשים שכאלו, כאשר לדוגמא מעשה אינוס כלפי בן משפחה קטין או חסר ישע עשוי לגרור ענישה של 20 שנה בבית הסוהר, 15 שנות מאסר יוטלו על מבצע מעשה מגונה בפני משפחתו וכן הלאה.

כל חשד קשר לעבירת מין, מוביל כמעט תמיד לחקירות משטרתיות. לפיכך, מומלץ לפנות במהירות האפשרית אל עורך דין עבירות מין מנוסה ומקצועי, דוגמת עורך הדין יעקב שקלאר, אשר מספק קבלות מזה שנים רבות בייצוג בעבירות מין, בעזרת ניסיון רב ומקצועיות רבה המלווים אותו לכל אורך הדרך.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

עורך דין הטרדה מינית

סעיף 345 לחוק העונשין, שכותרתו ‘אינוס’ מעניק הגנה לקרבן אשר נפגע בעבירות אונס. הסעיף עמוס באי – אלו תיקונים אשר המחוקק הוסיף ושינה במהלך השנים, בכדי למקסם את ההגנה לקרבן.

ככלל, אונס מתפרש לרוב כבעילה שלא בהסכמה חופשית, דהיינו החדרת איבר גוף או חפץ לאיבר מינה של האישה בשעה שהיא מצידה מתנגדת למעשה זה. הרשויות רואות בחומרה רבה כל תלונה בעלת רקע של הטרדה מינית, וודאי כאשר מדובר בעבירות אונס.

לא לשווא העונש המרבי על עבירות אונס עלול להגיע ל16 שנות מאסר, ולעיתים אף ל20 שנות מאסר. רצוי לפנות ישירות אל עורך דין עבירות מין בהקשר של כל עבירת אונס באשר היא.

עבירות אונס 

אישור היעדר עבירות מין – ככלל, קיימים ספר תנאים הכרחיים לצורך הגדרת מעשה מסוים כ’אונס’:

  • עורך דין עבירות מין – בעילה: על מנת שמעשה יוגדר כאונס, הוא חייב לכלול החדרת איבר או לחלופין חפץ כלשהו לאיבר מינה של האישה או הילדה הנתקפת. (באם מדובר בגבר או בילד, החוק מגדיר את המעשה כמעשה סדום. יחד עם זאת, עונשו של המצבע מעשה סדום זהה לא אחת לעונש בגין אונס).
  • היעדר הסכמה: כל עבירת אונס מחויבת לכלול אי – הסכמה לחדירה המינית, מצד האישה הנפגעת. היעדר ההסכמה אינו מחויב להיות אקטיבי, דהיינו אמירה מצד האישה או התנגדות פיזית; גם אפאתיות או פסיביות מצד האישה, כלומר- אי – שיתוף פעולה, מוגדרת כהיעדר הסכמה. לא אחת נשמעות טענות בבתי המשפט דוגמת ‘לא רציתי להתנגד כדי שלא יפגע בי’ אשר מתקבלות כלגיטימיות לטענת היעדר ההסכמה.

לסיכום המאמר עורך דין עבירות מין

  • בעילה תוך ניצול מחלה נפשית או לקות שכלית: גם באם הבעילה נעשתה בהסכמה, הרי שהאישה אינה מודעת למתרחש סביבה, ולפיכך המעשה יחשב לרוב כאונס.
  • בעילת קטינה מתחת לגיל 14: כל בעילה של ילדה שלא מלאו לה 14 שנה, ככל שהבועל מודע לגיל הילדה, נחשבת כאונס. זאת, מפאת שהחוק מגדיר כי בגיל זה הילדה אינה מודעת למעשיה. לפיכך, גם אם הבעילה לכאורה נעשית בהסכמה, המעשה עלול להיחשב כעבירת אונס.
  • בעילה במרמה: בעילה שהושגה בשל מרמה מצד הבועל, כגון זהות בדויה, תחפושת ועוד, אשר לא הייתה נעשית בהסכמה לולא המרמה, תיחשב כאונס. להתייעצות עם עורך דין עבירות מין צרו קשר עוד היום.

צרו קשר עם עורך דין הטרדה מינית יעקב שקלאר עוד היום >> 055-9704235

 

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content