לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
חקירה פלילית במשטרה

חקירה פלילית במשטרה

תמונה של חקירה פלילית במשטרה

חקירה פלילית במשטרה אינה אירוע שיש להקל בו ראש. במהלך החקירה סביר מאוד להניח כי יתחוור לך כי המשטרה חושדת בך בביצוע עבירה ובמידה והחקירה היה תחת אזהרה, מרגע זה ואילך כל דבר שייאמר בחדר עשוי להוות ראייה נגדך. לכן, חשוב למצות את הזכויות העומדות לרשותך מכוח החוק ולהיוועץ בעורך דין פלילי מיומן אשר יספק לך הכנה לחקירה משטרתית ויסייע לך לא להפליל את עצמך.

עו”ד יעקב שקלאר עוסק בתחום הפלילים מעל 15 שנים וסייע לחשודים רבים באמצעות ליווי בחקירה משטרתית בה קיבלו ייעוץ ראוי, לא ליפול למניפולציות המשטרה ולסגור את התיק מבלי שיגיע כלל לכדי כתב אישום. כדי לאפשר לך להבין יותר מה עומד לפניך, אלו כמה מהדברים שחשוב לדעת אודות חקירה פלילית במשטרה ומחיקת רישום משטרתי.

הכנה לחקירה משטרתית

חדר חקירה פלילית במשטרה והליך החקירה עשויים לערער מאוד ולרוב נמצא את עצמנו שם במפתיע. התדהמה, העיכוב בתנאים המגבילים והאווירה בחדר החקירות היא כלים שעומדים לרשותו של החוקר ומסייעים לו לבסס את אשמתך.

עוד לפני שנגיע לחדר החקירות, חשוב מאוד לברר את מעמדך בחקירה ואת החשדות נגדך. האם נקראנו להעיד על עבירה או שמא אנו חשודים. במקרה השני, המשטרה מחויבת לחקור אותו תחת אזהרה ומרגע זה, עומדת לרשותך הזכות להיוועץ בעורך דין שיספק לך הכנה לחקירה משטרתית. מומלץ לא לומר דבר, גם לא להתווכח, להכחיש או לסתור את טענת החוקר, אלא לבקש בפשטות להיוועץ בעורך דין פלילי מקצועי.

ליווי בחקירה – לא ליפול במלכודת הדבש

החוקר עשוי לנהל איתך “שיחה ידידותית” בה ישאל אותך באופן לא רשמי שאלות אודות העבירה המיוחסת לך, חשוב מאוד לא ליפול למניפולציות אלו, שכן מכל דבר שייאמר יוכל לגזור החוקר אשמה ופעמים רבות אנשים אשר לא היו מעורבים בעבירה קשרו את עצמם למעשים שיוחסו להם.

הפרשנות על כל דבר שנאמר בחדר שמורה אך ורק לחוקר וכל דבר שייאמר יוכל לצאת מהקשרו. בשום שלב אין לוותר על ליווי בחקירה משטרתית על ידי עורך דין.

כיצד להתנהל חקירה פלילית במשטרה? ייצוג חקירה פלילית

כמובן שיש לך את הזכות לשמור על שתיקה, אך חשוב לזכור שגם השתיקה עשויה להתפרש כחשד לאשמה. מומלץ לענות תשובות ענייניות ולא להכחיש עובדות שקל להוכיח אותן.

מומלץ לא לנסות להתיידד עם החוקר ולהישאר קרי רוח. חשוב לזכור, כל תשובה שאינה חד משמעית עשויה להתפרש כניסיון לשיבוש הליכי החקירה.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

האם ניתן להגיש בקשה לביטול רישום משטרתי?

במידה וקיבלת הכנה לחקירה משטרתית ואין כל ראיות חותכות נגדך, סביר להניח כי התיק לא יגיע כלל  לכדי כתב אישום. במידה וכך אכן קרה, ניתן להגיש בקשה למחיקת רישום משטרתי. במהלך שנות עבודתו הרבות של עו”ד יעקב שקלאר, סיפק ליווי בחקירה משטרתית לחשודים רבים וסייע להם לסגור את התיק ולהימנע מהליך פלילי מפרך ומיותר.

על מנת לקבל סיוע בהליך חקירה פלילית במשטרה ובהגשת הבקשה לביטול רישום משטרתי, עו”ד שקלאר זמין עבורך בכל עת. ניתן לפנות אל המשרד עוד היום ולקבל ייצוג מקצועי וראוי.

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content