לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
הפרקליטות נעתרה לדרישת עו״ד שקלאר ותיק האונס נסגר ללא אישום

הפרקליטות נעתרה לדרישת עו״ד שקלאר ותיק האונס נסגר ללא אישום

של עו״ד יעקב שקלאר

החשוד, הייטקיסט בכיר בן כ60 שנים נחשד בעבירות מין חמורת בביתו, בין היתר באונס ובמעשי סדום לאורך תקופה של 7 שנים, כשהיתה הבת בין הגילאים 7 – 14 שנים.

 

הפרשייה התגלתה, לאחר שהבת, כיום מעל 30 שנים, עורכת דין, הגישה תלונה במשטרה וגוללה מסכת ארוכה של התעללות מינית של האב בביתו.

הבת תמכה תלונתה ביומן בו רשמה על דבר המעשים המיניים שנעשו בה ובתלונות בפני חברות ופסיכולוג בזמן אמת.

האב נעצר והכחיש כל קשר לתלונה וטען שמדובר בבת שמסוכסכת עימו על רקע גירושיו עם אימה. לאחר חקירה של שבועיים בתנאי מעצר, לראשונה בחייו, שוחרר האב בתנאים מגבילים.

האב נקלע למצוקה נפשית קשה ונזקק לתרופות הרגעה ולא הצליח לשוב לשיגרת חייו.

לאחר כשנה ובהשלמת החקירה הגיע התיק לפרקליטות מחוז תא אשר זימנה את האב, באמצעות סניגורו, עו״ד יעקב שקלאר לשימוע ובמסגרתו נוסחה טיוטת כתב אישום.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

עוד שקלאר טוען

עו״ד שקלאר טען בפני פרקליטת המחוז והציג ראיות לטענותיו, כי מדובר בעדות יחידה מעוניינת שנסתרת בשלל ראיות ואף בעדויות בני המשפחה האחרים, ואינה אפשרית פיזית, לא בזמנים המיוחסים ולא במקומות הנטענים עי האשה.

לאחרונה הודיעה פרקליטות המחוז לעו״ד שקלאר כי היא חוזרת בה מכתב האישום והתיק כנגד החשוד יסגר. עו״ד יעקב שקלאר, מומחה לעבירות מין ואלימות במשפחה, מגיב לדברים: ״נמנע כאן עוול גדול. החשוד הינו אדם שקט, חביב לבריות, שאינו יכול להרע לאיש. המתלוננת, לעומת זאת, בדתה תלונת שוא וטוותה רשת קורים מרושעת לאביה. אין גבול לרשעות האנושית. אנחנו שמחים שהצלחנו לפרק את העלילה לגורמים ולשכנע את הפרקליטות שלא להכנס להרפתקה המשפטית הדוחה הזאת״.

מקור הכתבה >> מעריב

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content