לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עו״ד שקלאר למחוזי: “הפורץ שדקר בסכין קשישה בביתה פסיכוטי”

עו״ד שקלאר למחוזי: “הפורץ שדקר בסכין קשישה בביתה פסיכוטי”

תמונה של עורך דין יעקב שקלאר

עו”ד יעקב שקלאר, סנגורו של פועל זר ממולדובה, הנאשם בפריצה ותקיפה אלימה של קשישה, טען כי הרקע למעשיו הוא התקף פסיכוטי וכי לא היה מודע למעשיו

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

בית המשפט המחוזי נעתר לבקשת עו״ד יעקב שקלאר ושלח את השודד לבדיקה פסיכיאטרית.

לפני כשבוע הוגש לביהמ”ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום חמור נגד פועל זר ממוצא מולדובי, אשר פרץ לבית קשישה בת 84, מצויד בסכין מטבח גדולה, גרר אותה בכה ובכה, היכה אותה ודקר אותה בסכין, וכן חתך את בנה, שנחלץ לעזרתה בצווארו.

הרקע למעשה לא התברר. האם מדובר בשוד או בניסיון אונס, או בהתקף טירוף, כל אלה אפשרויות שעלו במהלך החקירה, אך לא התגלו ממצאים שיתמכו באחת מהן.

שוטר שהוזעק לזירה, כמעט ירה בנאשם, ורק בנס ניצלו חייו, לאחר שהרים ידיו לאזהרת השוטר, אשר כבר טען את אקדחו וכיוון אותו לנאשם.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

הנאשם נחבל

הנאשם עצמו נחבל בראשו ובגופו ממכות שהוכה במקל מטאטא עי בנה של הקשישה, אשר אף בעט בו בראשו מול עיני השוטרים שהגיעו לזירה.

לכשנשאל הנאשם, פועל זר ממולדובה, מדוע פעל באופן ככ אלים וחסר הסבר, סיפר כי שתה אלכוהול עם חבריו, ולאחר מכן עם חבר נוסף, ואז פנו לחזור לביתם, ראה כלבת זאב שהמליטה, רצה לראות את גוריה, רדף אחריה, היא נכנסה לבית פרטי, קפץ אחרי הכלבה ואז חטף מכה חזקה בראשו ומאותו רגע אינו זוכר דבר.

בנה של הקשישה, אשר אף הוא נחקר תחת אזהרה בחשד שחבל בפורץ, תיאר את התנהגותו כאקט של טירוף.

הנאשם, בן 31 ללא כל עבר פלילי, מתואר עי חברו ובני משפחתו כאדם חביב ועדין נפש, שקט ורגוע, הביע תדהמה וצער לנוכח האירועים, אותם שכח לחלוטין, וכשהקרינו בפניו את סרטוני השוטר שהגיע לזירה, תפס את ראשו ובכה והתחנן לסליחתה של הקשישה ובנה.

עו״ד יעקב שקלאר, סניגורו של הנאשם, מגיב לדברים:
״מדובר באירוע חסר כל הסבר או מניע. האלימות היא פסיכוטית בעליל. הנאשם מתואר כבחור טוב לב וחביב לבריות. הורי אשתו מתגוררים בישראל ונדהמו לשמוע על האירוע. אין כל היכרות עם הקשישה או בנה. לא היתה כל סיבה להתפרץ לביתה. אין זה אלא שהנאשם סבל מהתקף פסיכוטי על רקע שיכרות, או על רקע סמים שהושמו במשקה שלו, עי מי מחבריו, שלא בידיעתו. השופט נעתר לבקשתנו לבדיקה פסיכיאטרית בתנאי אשפוז, שאולי תשפוך אור על הפרשייה המוזרה״.

לקריאת הכתבה באתר מעריב לחצו כאן >>

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content