לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עו״ד יעקב שקלאר בכנס למיגור אלימות כלפי נשים: מיסוד הזנות הוא צורך חברתי

עו״ד יעקב שקלאר בכנס למיגור אלימות כלפי נשים: מיסוד הזנות הוא צורך חברתי

3 7

היום התקיים כנס רב משתתפים, אותו ארגנו בעיריית תא לעובדות העירייה ובית החולים איכילוב, שכותרתו: ‏יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים

 

בין היתר התקיים במסגרת הכנס דיון בנושא החשפנות כזנות. נציגות העירייה הסבירו מדוע היה צורך לסגור את כל מועדוני החשפנות בעיר, ומדוע החשפנות היא בסהכ זנות במסווה.

עו״ד יעקב שקלאר, מומחה למשפט פלילי, טען מנגד שהציבור אינו צריך להשתעבד לרצונן של נשים מעטות, המעבירות חוקים דרקוניים הפוגעים ברצון הציבור לחיות את חייו בכלל, ולמצות את חיי המין שלו בפרט, בלי לשאול אף אחד עם מי לקיים יחסי מין  מתי ובאיזו תמורה, אם בכלל.

עו״ד יעקב שקלאר מסביר:
״הוזמנתי להרצות בפני 300 נשים, בהשתלמות של עיריית תא ובית חולים איכילוב, על חשפנות, זנות, סרסרות, סחר בנשים. הויכוח הוא כמובן על גבולות האוטונומיה של הרצון החופשי.

בעוד שאני בעד מיסוד הזנות בתנאים השומרים על כבוד האדם, הרי שהמגמה בישראל היא הפוכה; ישראל הולכת לכיוון של מיגור הזנות, כעיסוק שאינו מכבד את העוסקות בו, מתוך גישה פטרנליסטית כלפי נשים בתחום, שהינן קורבנות ושפחות מין של המין הגברי החרמן והאלים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

לטענת ארגוני הנשים

לטענת ארגוני הנשים, יש למנוע את הזנות באמצעות מלחמה בלקוחות, עי הפללתם ובאמצעות מניעת הופעות סקס או חשפנות, מתוך קונספציה דוגמתית שזנות – ככלל – היא רעה חולה ויש למגרה בכל אמצעי, אבל בלי לפגוע בנשים העוסקות בזנות עצמן.

אני טוען בדיוק להיפך; זנות היא מוצר חברתי מבוקש מקידמת דנא ובהנתן שהביקוש לשירותי זנות וחשפנות מפלח את כל שכבות החברה, יש לאפשר אותו בתנאים מוסדרים בחוק, כפי שהדברים מוסדרים במדינות מפותחות וליברליות מישראל.

אז היה ויכוח לוהט והיו גם צחוקים ובסוף עשו הצבעה בין 300 נשים ו 1/3 הצביעו כדעתי, אבל אחרי הפאנל ניגשו אלי נשים רבות ואמרו שאני צודק ב 100% והן פשוט התביישו להצביע. הכי מצחיק שנשים רבות ניגשו אלי ואמרו לי ״כל הכבוד על האומץ לעמוד לבד מול 300 נשים״..

לקריאת הכתבה המלאה באתר מעריב לחצו כאן>>
צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content