לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
בפעם השניה בתוך ארבעה ימים מבצעים שוטרים ירי במהלך מרדף אחר חשוד והורגים אותו.

בפעם השניה בתוך ארבעה ימים מבצעים שוטרים ירי במהלך מרדף אחר חשוד והורגים אותו.

Yslugi 4

בלשים ממשטרת ירושלים שניהלו מרדף ברחובות העיר אחרי חמישה חשודים חברי כנופיית גנבי כלי רכב שגנבו על פי החשד שלושה כלי רכב והחלו להימלט איתם במהלך המרדף לטענת המשטרה הבלשים חשו סכנת חיים וביצעו ירי לעבר אחד מכלי הרכב וכתוצאה מכך נפגע ונהרג אחד החשודים.

בסוף השבוע נורה במהלך מרדף, תושב תמרה,  לאחר שאשתו הזעיקה את המשטרה ודיווחה כי בעלה מנגח עם מכוניתו כלי רכב בסמוך לביתם.

כשהבחין בשוטרים החל הבעל להמלט על פי המשטרה עם מכוניתו. אחד השוטרים שחש סכנה ביצע ירי ופגע בו, מאוחר יותר הגיע האיש לבית החולים רמב”ם בחיפה כשהוא פצוע אנוש וזמן קצר אחר כך נקבע מותו.

שירותים נוספים:

אלימות במשפחה >>

עורך דין מעצר מנוסה >>

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

על פי המשטרה

על פי המשטרה: הלילה, במהלך פעילות מבצעית של בלשי המשטרה באזור ירושלים, לעבר חולית גנבי רכב, זוהו 3 רכבים שנגנבו מאזור גבעת משואה, התפתח מרדף אחרי הרכבים החשודים.

מבדיקה ראשונית עולה כי אחד החשודים שנהג ברכב גנוב סיכן במנוסתו את חיי הבלשים ויתר משתמשי הדרך, ובתגובה בוצע לעבר החשוד ירי במטרה לנטרל את האיום.

החשוד נפצע באורח אנוש ופונה על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים ושם נקבע מותו.

״במהלך המרדף עצרו השוטרים 4 חשודים שהיו מעורבים בגניבת הרכבים, תושבי שטחים ומזרח ירושלים.בעקבות המקרה נפתחה חקירה, נסיבות האירוע נבדקות.״ אמרו במשטרת ירושלים

 

רוצים להתייעץ עם עוד פלילי יעקב שקלאר לחצו כאן>> 

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content