לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עורך דין פלילי במרכז

עורך דין פלילי במרכז

תמונה של עורך דין פלילי במרכז

עורך דין פלילי במרכז – בין אם החלטתם להודות באשמה בעבירה הפלילית, או לא להודות, קבלת ייעוץ וייצוג משפטי מעורך דין פלילי מנוסה, יכולה לשנות לטובה את פסק הדין במשפט שלכם.

הנה 5 סיבות טובות בגינן כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי במרכז:

  1. להרחיק מעצמכם לחצים ודאגות

החוק משתנה תדיר, ונושאים משפטיים מורכבים מתעוררים חדשות לבקרים. המשמעות היא שעל מנת להפוך לעורך דין פלילי יש צורך בניסיון רב שנים.

כשאתם מנווטים את דרככם במשפט הפלילי, ללא עו״ד מומחה, אתם חייבים להבין את החוק הפלילי, את הליך הדין הפלילי, את חוקי הראיות ועוד. אבל, כשאתם מיוצגים משפטית על ידי עו״ד פלילי אתם חוסכים לעצמכם אין ספור לחצים, דאגות, זמן ושיבוש שגרת החיים.

  1. להפחית את החשיפה שלכם לסיכון

יש אנשים הנמנעים משכירת עורך דין פלילי במרכז מחשש שהוא יקר מדי. אבל להגיע למשפט ללא ייצוג הולם יכול לעלות הרבה יותר. כשאתם לא מיוצגים כראוי אתם עלולים להיות חשופים לתוצאות הרסניות כמו:

  • להימצא אשמים בגלל טעות או זיוף
  • להימצא אשמים כשאתם חפים מפשע
  • להישלח לכלא במקום לקבל עונש קל יותר
  • ה-DNA שלכם מתווסף לנתוני המשטרה
  • פסילת רישיון הנהיגה
  • קושי להתקבל לעבודה בגלל הרישום הפלילי

עורך דין פלילי במרכז הארץ, או בקרבת מגוריכם, יוכל לסייע לכם להימנע מתוצאות שכאלה.

עורך דין פלילי במרכז לקבל תמיכה בחקירת המשטרה

השעות הקריטיות ביותר הן כשאתם נעצרים ונחקרים במשטרה. אתם לא בטוחים מה לומר או כיצד ליצור אינטראקציה עם המשטרה. וקרוב לוודאי שגם אינכם יודעים מהן הזכויות שלכם ומה עליכם לעשות. במצב שכזה, חשוב מאוד שתהיו מיוצגים על ידי עו״ד פלילי.

להציג את בקשתכם לשחרור בערבות בצורה נכונה

אם אתם לא מיוצגים על ידי עורך דין פלילי במרכז ומבקשים להשתחרר בערבות מהמעצר, קחו בחשבון שבית המשפט עלול לסרב לבקשתכם ולא תוכלו לבקש דיון מחדש, אלא אם כן יחולו שינויים בנסיבות. לכן חשוב שתעשו זאת נכון כבר בפעם הראשונה בעזרת עורך דין פלילי, שיכין ויציג כראוי את הבקשה לשחרורכם ממעצר.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

להציע ראיות באופן הנכון

כללי הראיות במשפט הפלילי עשויים להיות מורכבים. כשאתם לא מיוצגים על ידי עו״ד, אתם עשויים לשאול את העד בחקירה הנגדית שאלות שיתקלו בהתנגדות התביעה, וכתוצאה מכך להתנגדות של בית המשפט להמשיך בקו התשאול שבחרתם.

עו״ד פלילי טוב, לעומת זאת, יידע אילו שאלות יש לשאול את העד וכיצד יש למסגר כל שאלה. הוא גם יוכל להציג בפני בית המשפט טיעונים משפטיים המבהירים מדוע קו החקירה (שהתנגדו לו) רלוונטי ומדוע יש לאפשר אותו.

במשרד התל אביבי של עורך דין פלילי שקלאר, פועלים מספר עורכי דין מנוסים ומסורים המתמחים בייצוג נאשמים וחשודים בעבירות פליליות. בנוסף, המשרד מתמחה בשימועים בפרקליטות ומצליח ׳לסגור תיקים׳ שנפתחו כנגד אזרחים נורמטיביים – לרוב בגין עבירות רנדומליות שלא מאפיינות עבריינים ׳כבדים׳ – עוד לפני שאלה הגיעו לכדי כתב אישום. “המאמר אינו מהווה ייעוץ משפטי והאמור בו נועד לשמש כמידע ושירות לציבור”…

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content