לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עבירות מרמה והונאה

עבירות מרמה והונאה

תמונה של עבירות מרמה והונאה

בשנים האחרונות העבריינים והנוכלים הופכים למתוחכמים יותר ויותר והם מבצעים עבירות מרמה והונאה בהיקפים גדולים ובתחומים אשר מתרבים עם השנים. זאת הסיבה שאנשים פרטיים ואנשי עסקים אמורים להיות תמיד ערניים ואם מעשים או התנהגות של אדם מסוים אינם נראים להם ככשרים, עליהם לנהוג משנה זהירות כדי לא להסתבך בכך כלכלית או פלילית. בכל מקרה של חשש כדאי לפנות לעו”ד פלילי אשר מתמקצע בתחומים הללו כדי לקבל סיוע.

התחום הפלילי הוא תחום ייחודי ורק עו”ד שלמד תחום זה והוא בקיא בכל רבדי החוק הפלילי יכול לסייע ולייצג את האדם שביצע את העבירה ואת מעשה ההונאה מול הפרקליטות. כאשר אדם נתקל בבעיה שהיא בסיווג זה, הוא יכול להיעזר רק בעורך דין פלילי ולא באופציה של עורך דין נדל”ן, או כל עו”ד העוסק בתחום משפטי אחר. ככל שעורך דין יהיה מנוסה ויהיה מאחוריו רקורד של שנים רבות, כך הסיוע שלו יהיה איכותי הרבה יותר.

סוגים של עבירות מרמה והונאה

  • בין עבירות מרמה והונאה אפשר למנות את עבירות הסייבר שבהם הנוכלים מצליחים ללכוד את מלוא המידע העסקי של חברה מסוימת והם מסכימים לשחרר את המידע תמורת תשלום כופר.
  • מעילה של עובדים אשר מועסקים בדרך כלל בתפקידי מפתח בחברות פרטיות או ציבוריות. הם מועלים באמון שניתן להם ומנצלים את העובדה שהם מורשה חתימה ודואגים למלא את כיסם הפרטי.
  • פעולות זיוף שמתבצעות על ידי הטיית המגמה של מסמכים אשר בזכות זיוף החתימה יש אפשרות למשוך כספים, לבצע רישום של נכס על שמו של אדם אחר, אף על פי שהוא לא שילם את התמורה ועוד.
  • התחזות של אדם מסוים לדמות אחרת וזאת כדי ליהנות מהתוצאות. כמו לדוגמה מכירת דירה ששייכת לאדם אחר כדי לקבל את מלוא התשלום, ביצוע של הטעיה כדי לזכות בדרך כלל בסכום משמעותי של כסף.
  • לקבלת מידע על מחיקת רישום פלילי לחצו>>

ייצוג של גורמים פליליים

עבריינים שנעצרו עקב ביצוע עבירות מרמה והונאה זקוקים לסיוע של עורך דין פלילי שיוציא אותם מהמצב שאליו הם נקלעו. הוא מלווה אותם בייעוץ ובהכוונה מהרגע הראשון ועוד לפני החקירה המשטרתית הראשונה. הוא מקשיב לפרטי המקרה ובהתאם לכך מעניק את תוואי הדרך ללקוח שאותו הוא מייצג.

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

כתבי אישום נגד עבריינים

המטרה של עורך דין פלילי הוא למזער את חומרת העונש שיטיל בית המשפט על העבריין שהוכח כי ביצע עבירות מרמה והונאה. מתחילת הדרך עורך הדין הפלילי עושה כל שניתן כדי שלא יוטל כתב אישום אלא העבריין יוכיח בדרכים שונות שמדובר במעידה חד פעמית והוא יעשה כל שניתן כדי לשפר את דרכיו, במיוחד אם זו העבירה הראשונה שלו.

לאחר מכן עו”ד יעשה כל שניתן כדי להפחית את חומרת המקרה בנסיבות שקרו כיוון שכל הפחתה כזו תוריד במקביל גם את כמות שנות המאסר, לעיתים אפשר יהיה להחליף את המאסר בפועל במאסר על תנאי, או בעבודות שירות. “המאמר אינו מהווה ייעוץ משפטי והאמור בו נועד לשמש כמידע ושירות לציבור”…

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content